Aandacht gericht op een nieuw doel!

Goedendag iedereen,

Ik ben nu als winkel al een poos betrokken bij het inzamelen van Maasmuisjes voor het Maasstadziekenhuis.
Hiervoor zal ik het verzamelpunt blijven, zolang als het wordt gedaan.

Daarnaast heb ik nu een nieuw doel wat ik jullie onder de aandacht wil brengen.
Het is:....


"Guesthouse the blue goat"
Guesthouse the Blue Goat is bedoeld om van Hospice Tororo een sterke, financieel onafhankelijke organisatie te maken. Met de opbrengsten kan de hospice gratis hulp blijven bieden aan Oegandese gezinnen, die getroffen zijn door een ernstige, levensbedreigende ziekte. Voor het bouwen en inrichten van het guesthouse is geld nodig, zo’n € 58.000,-. Dit doen we met een campagne waarin uiteraard the Blue Goat centraal staat. Een behoorlijke uitdaging, die de inzet meer dan waard is.
(bron: http://www.guesthousethebluegoat.com/guesthouse/missie/)
Deze flyer geeft u nog meer informatie over het doel.
Ook hebben ze een facebookpagina.

Als winkel wil ik graag blauwe geitjes inzamelen en eventueel verkopen voor bovenstaand doel.
Als u mee wilt haken, dan kunt u het patroon bij mij of via het goede doel aanvragen.
Het is wél de bedoeling dat wij (Stitchee of het guesthouse) dan ook echt een blauw geitje ontvangen.
Het patroon is beschikbaar gesteld door Christel Krukkert.
De geitjes mogen gehaakt worden van wat u maar wilt. Van heel klein tot heel groot.
Houd er hierbij wel rekening mee dat het geitje bijvoorbeeld door gebruik te maken van katoen veel langer mee kan gaan én vaak mooier blijft in de was.

Helpt u mee?

Daarnaast wil ik nóg graag een ander mooi doel onder de aandacht brengen:
Pakjesavond voor iedereen!

Koop een lootje voor het goede doel. Verras de willekeurige Nederlander die je getrokken hebt met een zelfgeschreven gedichtje en een cadeautje van max. € 5,-. Op pakjesavond ontvang je zelf een persoonlijke verrassing van jouw eigen mysterieuze goedheiligman. Een lot kost €2,00 en de opbrengst gaat naar het goede doel: Stichting de vrolijkheid.

Leon Veer bracht dit doel bij mij onder de aandacht.
Ik vind het een erg leuk initiatief.
Op deze website vind je meer informatie over hoe je mee kunt doen!

Graag tot horens/ziens.

Happy crafting,
Erika





Geen opmerkingen:

Een reactie posten