JOEPIE, een nieuw doel!!

Het is dan toch zover.
Ik heb een nieuw doel/project dichtbij huis gevonden!
Eerst had ik contact gehad met een ander doel, maar daar hoorde ik niets meer van.
Erg jammer, maar wellicht voor een volgende keer geschikt. :)

Het nieuwe doel is geworden....


Maasmuisjes haken of breien!

Jullie kennen vast en zeker wel de inktvisjes en/of earlybirdjes.
Deze maasmuisjes zijn ook voor prematuur baby's.
De maasmuizen zijn bestemd voor het Maasstadziekenhuis.
Er is al een facebookpagina opgericht, dus... daar kun je zien welke muizen er binnenkomen.
Maar ook hier zal ik foto's posten van de muizen.
Het haakpatroon staat hier.

Het patroon om te breien moet nog getest worden.
Zodra het is goedgekeurd, zal dit patroon ook te downloaden zijn.
U kunt het patroon ook in mijn winkel ophalen.
Leest aub goed door welke eisen eraan gesteld worden. (bijna dezelfde als aan de inktvisjes ;) )

De maasmuizen worden verzameld bij mij, Stitchee.
Degene van het Maasstadziekenhuis die dit organiseert, komt de muizen af en toe ophalen en controleert ze.

Doen jullie mee?

Graag tot horens/ziens,
Erika

1 opmerking:

  1. Leuk om voor een goed doel knuffels te maken ,na Pasen gaan we in t clubje ook voor een goed doel knuffels maken vrolijk Pasen Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen