Knuffels en slingers zijn weggebracht!

Hallo lezers,

Afgelopen maandag heb ik de knuffels en slingers weggebracht.
Aangekomen bij het Sophia Kinderziekenhuis ontmoette ik Tanja de Koning.
Tanja werkt bij de stichting 'Vrienden van het Sophia'.
Zij heeft al eerder van iemand knuffels mogen ontvangen.
We gingen met z'n tweeën een naar de afdeling 'oncologie' waar we de knuffels hebben uitgestald in de speelkamer voor de jonge patiënten.
Er waren een paar patiënten met hun ouders aan het spelen.
Thomas Domen was er ook samen met zijn moeder Liesbeth.
Hij mocht van haar wel op de foto, zodat het een beter beeld geeft waarvoor jullie het doen!
Super toch?
In mei 2013 is er bij Thomas, bijna 2 jaar, een neuroblastoom ontdekt.  Zijn verhaal kunnen jullie lezen en volgen op het blog dat door zijn moeder wordt bijgehouden.
Thomas met heel veel knuffelvriendjes om hem heen.
Thomas laat zijn moeder een knuffel zien. 
Thomas mocht natuurlijk als eerste een knuffel kiezen. Samen met zijn moeder hebben ze de gehaakte beer met rode broek gekozen.
Thomas, wij wensen je al het beste voor je verdere lezen. Gods zegen gewenst.

Nellie v. Wageningen, pedagogisch medewerker, kwam er later bij en vertelde dat de knuffels net op waren. Het kwam dus goed uit dat ik jullie knuffels langs bracht.
Links: Nellie van Wagening, Pedagogisch medewerker. Rechts: Tanja de Koning, werkzaam bij Vrienden van het Sophia.
Hieronder staan nog even alle knuffels op een rij.

Al met al een hele ervaring. Het doet mij heel veel om al die patiëntjes daar tegen te komen.
Daar wordt je wel even stil van.

Volgend jaar zou ik graag nogmaals knuffels willen verzamelen voor het Sophia.
Doen jullie dan ook weer mee?

Nu eerst haken/breien en naaien voor Svens sterrenmutsjes.
Dat doel laat ik doorlopen tot en met eind september. Er wilden graag klanten meedoen, maar dat kon niet omdat ze op vakantie zijn. Nu kan het dus wel. :D

Tot horens,
Erika

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn zeg zoveel knuffels voor deze zieke kindjes, dikke duim voor jouw initiatief!
    Greetzz Marion (madebymg.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie Marion. Ik vind het belangrijk dat mensen niet alleen maar voor en met zichzelf bezig zijn. Daarom ben ik met dit blogje begonnen. Ik heb altijd een goed doel gekoppeld aan mijn winkel. Momenteel ben ik dus aan het verzamelen voor Svens Sterrenmutsjes. Groetjes en een fijne dag!

      Verwijderen