Koninklijke inspiratie

Het was lastig om te vinden, maar na even gezocht te hebben, staan hieronder toch een aantal patronen.
Natuurlijk met dank aan alle mensen die ze hebben bedacht en uitgewerkt.

Om te haken:
Het varken hieronder heb ik al een keertje geplaatst, maar Petra Uijttenbroek had op haakmaaraan een superleuke foto geplaatst en vandaar dat ik hem ook nog een keer plaats. Het is superleuk om in 'oranje-stijl' te maken. :D
Het patroontje vind je hier.
Nog eentje die zó super is om te maken én waarschijnlijk heel leuk is in Nederlandse kleuren. :D
Een amineko!
Hier vinden jullie het patroon.


Om te breien:
Het was moeilijk om iets te vinden.
Dus ben ik op zoek gegaan naar een patroon wat leuk zou zijn in rood-wit-blauw en oranje.
Het knuffelpopje hieronder wordt volgens mij super als je dat doet.
Het is te downloaden in het Nederlands! Hier staat het patroon.
Mocht het niet zichtbaar zijn. Dan even registreren. Dat is gratis. :D
Knubbelchen. ;)
Een naaipatroon:
Als laatste natuurlijk een leeuw om te naaien.
De leeuw hoort bij Nederland, dus die kan gewoon in het oranje gemaakt worden. ;)
Het patroon staat op deze site.


Ik wens iedereen weer veel plezier met de patronen.

Happy crafting,
Erika



Geen opmerkingen:

Een reactie posten