Daar ben ik dan weer!

OEPS!! Vorige week helemaal vergeten weer leuke linkjes toe te voegen en een stukje te plaatsen.
Sinds de vorige knuffels heb ik er nog geen knuffels bij gekregen, maar.....
.... ik heb wel al gehoord dat er een paar aan zitten te komen.
Zodra die er zijn, plaats ik hier natuurlijk weer foto's.

Hieronder volgen weer de wekelijkse haak-, brei- en naaipatroontjes voor dieren/poppen.

Om te haken:
Supercute pigs!!
Ik vond ze zo schattig! Het patroontje vind je hier.

Om te breien vinden jullie hier een leuk patroontje van een vrolijk, gekleurde olifant.
Jammer genoeg kon ik op de één of andere manier even geen foto toevoegen, dus... het is een verrassing.

En als laatste nog op te naaien een super vrolijke kat gemaakt van vilt!
Het patroon daarvan staat op deze site.

Iedereen weer heel veel knutselplezier en graag tot horens.
Je mogen ook altijd een berichtje achterlaten als je een bepaald patroon zoekt.
Ik kies dan voor de volgende week uit welke ik ga plaatsen. Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan wat ik kan vinden. ;)

Happy crafting,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten