Nieuwe mutsen

Goedendag allemaal,

Er zijn weer een paar nieuwe mutsen binnen gekomen.
Deze maand wil ik contact opnemen met Daniël den Hoed kliniek om te kijken of ze interesse hebben.
Jammer genoeg komen de mutsen nog niet zo heel snel binnen stromen.
Ik heb er nu 14.
Mochten jullie nog restjes hebben, dan kunnen ze deze maand nog worden ingeleverd.

Voor het volgend jaar ga ik knuffels sparen voor het kinderziekenhuis.
Al een keer eerder heb ik contact gehad met hen, maar toen kwam er helemaal niets binnen. :(
Dit is natuurlijk erg jammer. Daarom neem ik nu nog geen contact op, maar wacht ik eerst op wat er binnen komt.
Het is heel fijn te weten dat er al een paar mensen beestjes aan het maken zijn.
Super!
De knuffels mogen gehaakt, gebreid of  genaaid zijn. Dus.. keuze te over. :D
Binnenkort zet ik dit doel bij de opdrachten.
Doen jullie mee?
Ook de knuffels kunnen hier worden ingeleverd. Die komen dan te staan op de plek  van de mutsen, bovenop de kasten en overal in de winkel! Laten we het erg gezellig maken.

Alvast bedankt en nog een fijne Sinterklaas,
Erika

Geen opmerkingen:

Een reactie posten