Een andere opzet!

De opzet van deze site gaat veranderen.
De andere opzet liep, jammer genoeg, niet. Dit komt ook doordat ik niet zoveel tijd heb.
Ik heb toen nagedacht en ga op een andere manier ermee verder.
Hopelijk spreekt dit jullie ook aan.

Brei of haak mee voor het goede doel.

1) Kies uit welke doel en/of opdracht u aanspreekt. Bovenaan ziet u 2 verschillende pagina's met verschillende doelen.

2) Haak/brei of wat de opdracht ook is.

3) Mail naar mij een foto en zet erbij waar u voor heeft gebreid/gehaakt o.i.d. Ik zet hem dan online! :D

4) Lever het in bij Stitchee óf stuur het zelf op. Als u het inlevert bij Stitchee, zal zij zorgdragen dat het wordt opgestuurd naar de betreffende organisatie/vereniging. Onderaan mijn blog, kunt u zien dat er wordt afgeteld voor de verschillende opdrachten.

Ik zoek allerlei goede doelen op die mensen zoeken om te helpen door middel van creatieve dingen.
Af en toe zal ik zelf ook een opdracht plaatsen waaraan een doel gekoppeld is.

Deel de link van deze weblog zo vaak mogelijk zodat er zoveel mogelijk mensen mee gaan doen.
Alvast hartelijk dank!

Groetjes,
Erika


Geen opmerkingen:

Een reactie posten